min syster (Sandras) dikt..

 

 

Det som inte drabbar oss ..

det som inte händer ...

det har nu drabbat dig..!!

Vi vill alla finnas för dig nu när du har det som jobbigast...

 

Vi älskar dig ska du veta!!

 

Rosa bandet reklam vart du än vänder dig och det påminner dig hela tiden om vad som hänt dig..

och vad som ska hända!

 

Dagen då ditt liv ska ändras närmar sig med stora steg..

En del av dig kommer att fattas men det viktigaste är ju ändå att du kommer att bli bra!!

 

Mitt hjärta värker för din skull och tårarna dom flödar!..

Jag delar din oro...

 

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!

 

Ta en dag i taget..det kommer att BLI bra ..trots att allt känns mörkt!!

 

Till er där ute..STÖD ROSA BANDET...

vem som helst kan drabbas av bröstcancer ....

när som helst..

nära, kära eller t om du...

.....

Älskar dig!!

& du finns i våra hjärtan!



(går inte en en stund utan att du finns i mina tankar..även så finns den som står dig närmast i mina tankar..även han behöver stöd just nu..kan känna hans oro..han ska vara stark och inte visa sig svag..(det är lugnt, det ordnar sig säger han)men ojoj..jag ser..VI SER!
usch...imorgon ska jag göra mitt..de jag kan..
ska köpa rosa bandet till mig, Anders och Max..gör de du med!!!)


Kommentarer
Postat av: motti

De va en vacker dikt,,gjorde ont i kroppen när ja läste den,de knöt sej i magen..

2009-10-26 @ 11:27:24
Postat av: simone

mmm samma här..tyckte de va väldigt fint skrevet..

borde skriva ner den på papper och ge henne..

2009-10-26 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback