kunde jag aldrig tro..

Idag har jag varit nykter i tre år!!!!!!
helt jävla otroligt..
fy fan va jag är bra lixom!!
och inte har  jag saknat skiten heller...underbart..
men vissa tror ju man har druckit ändå..
så när människor omkring dricker märker de inte ens att man själv är nykter så..hehe
inte för att de rör mig ryggen om de skulle märkas heller men de ja menar är humor och hålligång försvinner ju inte bara för att man slutar dricka =)
och bara jobbigt att behöva intala sig att "allt" är gott med =S när de i själva verket smakade skit till en början,,
aa precis..
till en början..
sen spelade de ju ingen roll..
för då smakade de inget ändå..eller? jag kommer inte ihåg ;P

men hade inte klarat detta utan min älsklings hjälp och stöd ♥
love you!


 


Kommentarer
Postat av: rosa

fan va stolt jag blir grattis stumpan :D

2009-10-02 @ 10:10:31
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

Tack gumman..är själv stolt! =)

2009-10-02 @ 13:12:14
Postat av: motti

Gud VA duktig du är smulan,..guldkant till dej..

2009-10-04 @ 01:13:57
Postat av: Sandra

Jag har varit både impad o stolt under hela din resa lilla <3 -t.. Grattis igen... you are my idol!! sjunger go smulan goooo smulan...you can do it!!! come on you can do it!!!



LÖV YOU!!!!!

2009-10-05 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback