imorgon..

så blir de jobba..

efter de så ska jag träffa Sabbe och Tindra, mormor och morfar, möjligen mamma om hon skulle va hemma och om de passa..har inte hört nått så får väl se..

mormor hade stickat en tröja och mössa..vantar och sockor till Max..
ska bli kul och se resultatet..
har aldrig innan gjort nått som ser illa ut så..
jag liter fullt ut på min mormor ^^
mofar är säkert med på ett hörn han med...
han blir lite involverad i stickningen förstår ni..
så jag litar på han med ; )

få se om ja först jobbar och sen åker och hämtar Max eller om ja ska bara åka själv..
beror lite på klockan med..


sitter och väntar på att Älsklingen ska komma hem från badhuset så vi kan mysa till de lite..
och titta på idol =D hehe...

Max la jag för exakt en timme sen..<3


(myspys stund)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sötnosarna <3

2009-10-23 @ 22:42:06
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: motti

Vilken bild du fått till...

2009-10-23 @ 23:01:29
Postat av: simone

mäster fotograf ; )

2009-10-24 @ 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback