Glöm inte

att köpa rosa bandet!!!
ska köpa de på måndag till hela familjen..
kan behöva de nu mer än aldrig =(
en i våran släkt som fått bröstcanser och blir tvungen till att operera bort ena bröstet..
de man tror är ju de händer inte oss..
men nu är den dagen här..och ett faktum..
men vi kan ju hjälpa till genom att skänka den lilla fjutt summa som ett rosaband kostar..
paniken växer inom mig när ja tänker på de..
de ryser..
TA EN DAG I TAGET!



har varit på spinning igen..
och lika svett denna gång..
men blir uthålligare för varje gång och de är skönt..

sen hem till mina älsklingar..
og ett bad med Max och de va riktigt länge sen..
och han är alldeles tokig..skvätter och plaskar överallt ^^


nu tittar ja på mammas pojkar sen inlåst sen..
nästa älsklings tur att få tid med mig =)
myspys..


(ska göra sandlådan osäker)


(möte med dammvippan, ska läras i tid;)


(bara min prins helt enkelt)


( massa bus)


(rumpan upp=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback