10 MÅNADER!!!!!

juast ja får ju inte glömma säga att Max blir 10 månader idag..shit..
vart har tiden tagit vägen lixom?
2 månader kvar och han blir 1 år..herregud....

tack alla som grattat mig på namnstagen ^^

'speciellt min älskling...
som kom hem med en "blomma" fast inte vilken som helst..ska fota den någon dag ska ni få se.. + att jag fick en trisslott med..och den vann ja 50 kr på =)
älskar uppvakting på de vise..
de tänder gnistan lixom...
jag iaf lever på de länge..
så tack underbara äslkling, va glad ja blir!
älskar dig! ♥


(en gammal bild från påskas, men MINA grabbar!)

Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare ;p

du fick tämligen en tomat växt :P med en gullig kruka med ett hjärta på :)

2009-10-28 @ 23:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback