Ulk gånger 1000

Idag när vi kom upp allihopp så fick Anders torka katt pjuk de första han fick göra, sen en dunder bajs blöja på de.. Haha.. Sen stod ja i köket och greja.. Anders klädde sig och Max roade sig med leksakerna i vardagsrummet TRODDE jag.! De var nämligen så att någon av katterna spytt där med.. Så ja, va gör så små barn? Jo stoppar i munnen.. Ulk.. Han kryper mot mig i köket och jag märker att han har något i munnen och ser väldigt besvärad ut.. Får ut de han har i munnen och inser att de är katthår!! Jag ulka mig MÅNGA MÅNGA.. Gånger om kan ja säga dig.. Fy fan.. Inte ens frukosten gick ner.. Stackare lilla prins lixom.! Blä., Sen är de så att maya löpt klart och nu är de bettans tur då, hon smyger i gång iaf.. Usch.. Bra äckliga katter med när de löper..

Kommentarer
Postat av: Marielle

ÅH FYH!

2009-11-11 @ 11:25:19
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Simone

M jag säger då de.. :(

2009-11-11 @ 12:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback