svinis...

jaha då kan ja inte få svininfluensan då =P
för gissa..
jag har vaccinerat mig..och än så länge lever ja..tack och lov..

men herregud så nervös ja va och Marielle var inte långt därefter..
fast de gjorde verkligen INTE ont!!

innan detta var de lite stressigt..
vi var in på leksaksaffären som hade "taxfree" dag..rea på allt..ca 15 %
men de vart bara 2 grejer där inne..
en julklapp till plutten och en födelsedagspresent..
sen vidare till öb..
där vart de en till julklapp till plutten och en varsin till mina syskon barn ^^
fast de kmr att få en grej till var..
så då ligger dom på 100 kr var..
bara 2 grejer kvar till han..födelsedagspresenter..
men dom ska beställas på nätet..
SEEEEEEEEEEEEN är ja klar.

för till mig och Anders vart de ju den bärbara =)

har varit på spinning idag med..svettigt gött va de..
vart en extra låt..när vi minst anade..hehe..
men men underbart..

IMORGON SMYCKESPARTY!

LÖRDAG UTGÅNG!! WEEEEEIIIIII HOOOOOOOOOOOOOOO..
MED RAMLÖSA SJÄLVKLART =)

Kommentarer
Postat av: Marre

Sv: Jaha okej, :)

2009-11-26 @ 23:09:19
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback