sångstund...

meeeen de var youtube som stod för de mesta..okej..ja var med i ett hörn..
imsevimse spindel, lilla snigel, blinka lilla stjärna och krokodilen i bilen..aaa allt!!!
Max älskar sång,.
tro de eller ej..även när mamma tar till tonerna ; ) haha..
många barnlåtar som sitter kvar sen ja jobba som vikarie på förskolor..
de kom till nytta tillslut..
ett tag fick ja ju sjunga för mamma och syskonbarna ^^
meeeen ni kan nte annat säga än att de va uppskattat från dom..
aaa mamma är väl en klass för sig med uppskattade delen..haha..
hon fick höra oavsett hon..=P

Nu iaf ska ja försöka få Max att somna en stund är de tänkt..
få se om han har samma tanke..

tack Sandra för vulkanpannkaksreceptet..
mycket gott!!! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha..ja dina sånger ja ..hehe... no comment



Och vassegoo.. mumma elle hur...

2009-11-05 @ 17:23:32
Postat av: simone

du erkänn att dina barn gillar min röst!!! och mina rörelser där efter ; P haha



ja de va gott..

2009-11-05 @ 19:01:18
Postat av: Sandra

hahahaa,, ja du fick ju höra skönsången från belle me hahaha,,, säkert dig hon skulle ha tacktal till,,,

Jag vill tacka min moster som stöttat mig o lärt mig att ta tonerna på rätt sätt! hahaha

2009-11-05 @ 22:34:55
Postat av: motti

Gud va ni är dåliga,,toner,sång,,ja ja,de är väl nu som jag som mamma ska säja att va duktiga ni är,,ha ha,,vänta skrattar..ha ha..

kan väl hålla mä om en sak de de att barna uppskattat sången simone..Va duktiga ni är..

2009-11-06 @ 13:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback