Om en månad..

Blir min underbara lilla pojke 1 år!! Shit alltså.. De har snart gått ett år sen jag åkte till bb och fick den mest fantastiska känslan någon sin, går inte beskriva med ord hur de känns när de lägger en liten bäbis på bröstet! Wow säger jag bara! De är oslagbart!! Blir gråtfärdig bara av bara tanken.. Underbart iaf.. Men tror inte nicklas skulle uppskatta att komma till jobbet så sitter jag och tjuter i bilen.. Haha! Om han kan komma någongång.. Hehe.. Sen blir de att Shoppa med syster sandra.. Lite julklappar för hennes del.. Ro blir de utgång för mig och älskling äntligen! Har väntat

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja visst är det! Det är nästan lite sorgligt att jag redan haft den känslan tre gånger, vill ju inte ha fler barn. Men de hade ju varit en sån känsla, åhhhhh....Vem vet, om 8 år kanske, mohaha ha ha ha ha (Eko)

2009-11-28 @ 07:41:07
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

aahh blir avig nu..=Pja ligg i om 8 år =) hahah

2009-11-29 @ 12:00:06
Postat av: Marre

Sv: Haha, visst är den bilden snygg? ;P

Ja, men det blir svårare nu till fredagen för då vet jag inte vem jag vill ha ut, Calle tror jag :P

2009-11-29 @ 13:06:28
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback