novembre novembre

ja jisses va snabbt de går..de kom över mig att de snart är jul..
alltså riktigt nära till jul..
lästa Marielles blogg förut och då fick ja se en j*vla prognos att de ska snöa ons & tors..
tror ja de stod..
INTE ÄN!!!!!
nästa år kan de komma snö..
eller endast så de ligger snö när de är julafton..och aldrig mer..
HATAR snö ...

Hade Marielle och Nelly här en stund förut..
så rolig Nelly...
ALLT är MIN i hennes värld..hehe..
MIN!!! MIN!!! MIN!!!
allt hon får tag på..MIN!!! hahaha
men så duktig på och prata hon är ^^
Max han var super trött han..han accepterade att allt var Nellys..haha..
Max somnade iprincip direkt de hade gått..gjorde en flaska välling så däckade han..han sov inte eftermiddagslur..försökte få han att sova vid 15.15 men gick inte..
efter 16.15 som absolut senast får han sova till..
helst inte efter 16.00 ens..

Imorgon gott folk är de tjejkväll som gäller..
ska dit med Marielle..
de är vi mot världen imorrn..
så de gäller att se upp..
för here we come!!!

Denna månaden ska jag göra nått väldigt roligt som jag ser fram emot..
men kan inte skvallra om de än..utan de får vänta någon vecka med de..
men ni kmr att få veta iaf =)

nej nu ska jag ta och ringa min syster och prata lite allvar med henne...; )
skriver mer sen..

(kanske kmr upp sen Marielle, tittar på underverket..)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Håller med dig fullständigt om snön, jag hatar snö, och hatar ännu mer att gå i det. Men faktiskt, så önskar jag att det faktiskt får bli en riktig vinter i år, och inte bara snö, regn, snö, regn. Vore så himla roligt om mina barn kunde då uppleva en riktig vinter, någon gång, och att dom kan få en riktigt vit jul. Så för deras skull önskar jag mig snö :) de skulle visst snöa på nätterna onsdag och torsdag, och regna bort på dagen.

2009-11-01 @ 22:02:25
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback