Liten..

Vaken än.. Men då sov han från 14.30 till 16.00 och efter de så lekte han till 17.00 därefter låg han på mig till 18.00 och myste och var lite halv ledsen.. :( så jag passa på och ge över honom till Anders och så gick jag och gjorde välling, men han fick nog mer energi då.. Hehe.. Men han sitter i sin säng och leker, mellan varven står och ligger så klart:) Hehe.. Ska väl snart gå in till han igen.. Har varit in några gånger och försökt få honom att somna.. Men när han ligger hos mig så små skrattar och busar han bara.. Min god skit! I morgon så ska jag ringa bvc om svininfluensan,. De är ju så att de små får ta den nu också.. Men som att Max är sjuk så vet jag inte om jag vill de.. Men får se vad som sägs.. Den 25 är de min tur.. :-S nej nu blir de att titta på ullared..

Kommentarer
Postat av: Marielle

De finns en inställning på blogg, som gör att du kan mmsa in kort till bloggen, på så sätt kan du fortfarande lägga in kort, och du mmsar väl gratis? :D

2009-11-17 @ 07:34:29
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja de gör ja:) men jag hittar inte vart bara.. Hehe..

2009-11-17 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback