Kärlek!

Max min plutt.. Har börjat gosa massor.. Sitter hos mig långa stunder.. Så mysigt.! Blir varm i hela kroppen.. Kunde inte ana att man kan älska någon så mck som jag älskar honom! Vet inte vad jag skulle göra om nått hände honom.. Usch.. Nej mer mys med barnen helt enkelt! Vårda den stunden så länge de går för snart är de inte intresserade av de, utan då är de kompisar och tjejer/killar som gäller.. Eller ovänskap om matriella ting kanske;) nej nu blir de våra bästa år.. Och kom ihåg att se de positiva i saker och ting i stället för att vara så negativ till livet! Är de så fördjävligt, gör nått åt de istället för att bara gnälla.. Gnäll förkortar livet med 7 år sa de på nyheterna i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback