Helena...

nu har du gjort mig inredningstokig IGEN!!!
jag somlagt ner dom tankarna för stunden eftersom att de är så konstigt som de är hemma just nu..
vi vill ha STÖRRE!!!!!
HUS!!!! ge oss ett HUS!!!!!
ungefär..eller en enkel 4 kanske..
dååååå hade ja tänkt att lägga på inredning till minnet igen..
tror ni de går med en gravid kvinna som ringer mig och frågar skulle de passa tror du? kanske så? eller så?
HAHAHA...
så nu är ja igång ja med..
och detta gör att ja inte kan somna på kvällarna..utan ligger och tänker på hur vi kan få de snyggt i Max rum..
hatar nämligen planlösningen där..sen så har vi en bäddsoffa också som tar upp endel..så möblera är inte att tänka på..men nya möbler därimot..men ekonomin då?
äcsh ja är rik...
inga probbs...
eller va drömde ja?

nej ni..nu blir de natta...förhoppningsvis...

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha ja vad har du mig annars till, ställa till med oreda :D Jag är själv helt uppe i varv!

2009-11-05 @ 13:58:55
Postat av: Helena

Haha ja vad har du mig annars till än o ställa till med oreda :D Helt uppe i varv själv här hemma =P

2009-11-05 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback