gnällspik...

idag har min lilla son varit en riktig gnällspik tror ja..
inget har hjälp,.
han vill bli buren..
han vill inte bli buren..
han skrattar..
han gråter..
en jobbig dag för han..

men förut hade vi en mys stund mellan varven med en bok som vi säkert satt och bläddra i närmare 45 minuter eller nått..
sååå intressant tyckte han och vända sida och vända tillbaka..upp och ner, ner och upp ^^

så jag tempade han förut och de låg lite högt men inte feber direkt..
men högt för att vara hans temp..
så han fick panodil..
och välling..
sen sängen..tyckte ja hörde han för ca 10 min sen..
men nöjd iaf =)
och då har han lurat mig i 30 min..
för ja trodde han sov ja..haha..aj så fel ja hade..

spinning vart de förut också..
skönt men jobbigt..
tog de lite lugnare idag..
det kändes i knäna idag..
lite svag så de va bara att lyssna på dom..
meeen svett och jävligt ändå..hehe..

imorgon är de äntligen fredag..
LEDIG denna helg..så skönt..=)
bästa av allt min älskling är hemma då när de blir helg^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback