förstår inte..

min plutt sover så oroligt hela tiden..
fick nyss gå in till honom och lyfta upp hohon i famnen och sätta mig med honom i soffan så han fick somna mot mig..
sen lägga ner honom försiktigt igen..
stackarn..många intryck nu...

Har svårt för att begripa mig på människor alltså..
blir så irriterad..
ska de va så jävla svårt att fatta?!!
värt lixom?
proffs ska de vara med..
men eller hur?!!!..vart då?
säger bara BARNENS HUS!!

tittar på toppmodel nu sen blir de ensam mamma söker =DD

Kommentarer
Postat av: motti

barnens hus...ler..

2009-11-02 @ 13:12:24
Postat av: Sandra

hhahaa.. ja jag håller me... barnens hus.. kanske passar bra me dockor hehee

2009-11-03 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback