Febern

Fortsätter på min lilla plutt.. Även jag börjar känna ännu mer i halsen och huvudet.. Bara de kan stanna vid detta.. Jag ska ju träna i veckan då är inte bra om jag får ont i halsen.. Om jag är lite förkyld spelar ju ingen större roll, lite snuva ex. Men hals ont är inte bra att träna med.. Förresten Max fick en krokodil av moster Sandra :) och så sitter de en krokodil bäbis på ryggen.. Haha.. Den är från ica.. En cool sak.. Funderar på och köpa/byta in ica kupong till en sköldpadda & hammarhaj, haha, super coola.. Men mest gilla vi krokodilen.. Och då kan vi sjunga jag och Max också kom vi på.. Om krokodilen som körde bil;) sen så måste jag gratta Helena & Christer som har förlovat sig.. Förens jag kan skriva de här är för att jag såg att hon ändrat de på face book, så jag skvallrar inte för mck iaf.. Men grattis iaf.. :) ni är så söta ihop :-* ..... Hm har lagt min son för 50 minuter sen men jag tycker jag hör honom babbla i rummet.. Hehe.. Just ja, min syster tog med gardiner som jag fick låna.. Vita längder med dålda hällor..så dom hänger nu i vardagsrummet.. Och de behövdes verkligen.. Efter som att de blir så mörkt annars.. Har nämligen en mörk fondvägg som soffan står emot.. Och vitt resten.. Väldigt snyggt men de blir mörkt.. Och innan så hade jag inga bra gardiner som passa.. Och så klart har jag bara mörka toner i gardinerna till de övriga rummen förutom köket där de går i vitt och svart allt.. Men nu är jag nöjd:) hoppas Anders gillar de bara.. Fast jag tvivlar på att han skulle tycka att de såg för jävligt ut:) Om jag skulle ta nått att äta kanske, men vad?

Kommentarer
Postat av: motti

träna inte om du känner att de är nått på gång,de hjälprer inte ett dugg de se..

2009-11-14 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback