erbjuden...

idag ringde gruppledaren från teknik och fastigetsavd. i karlstad, städadv.
och fråga om ja kunde jobba idag eller i morgon..idag kunde ja inte eftersom att jag skulle på spinning ^^
och jaaaa..jag tacka nej, för pengar är inte allt..man ska må bra med..kroppsligt och själsligt..
så då tacka jag ja för jobbi morgon..
MEN..
Anders ska på fackligt i morgon hela dagen i Karlstad och slutar inte förens 16.30 och jag skulle börja 17..
så då fick ja tacka nej till de med.. =/
men me inte mck att göra åt..
kmr fler tåg.. =)

ska ha smyckesparty med som sagt...
och nu har jag fått datum och tid..
27 november kl 16.30
du kan väl ringa eller skicka ett sms om du vill komma..
så missar jag ingen..=)
eller lägga in en kommentar här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback