bollhav..

nu harvi fått hem bollhavet till våran plutt..
blev lite chockad när ja såg hur stort paketet var..haha..
gubbarna i spelhörnan tyckte synd om mig när ja skulle bära de till bilen..
haha..
men de gick för de va inte så tungt som de såg ut =P

sen var de julklappar till syskonbarnen med..så nu är dom klara..2 grejer var =)

och en micki lära-gå vagn och duplo till Max med..
sen MYCKET mer ..fast inte köpt över nätet då..

köpte även en triss till Anders förut och en läkerol ask och han vann 50 kr på den ^^
hehe alltid nått..
hade ju hoppats på storkovan..men vem f*n gör inte de lixom?

sen har Max fått pengar från sin farmor och gammelfarmor som ska köpas julklappar för också =)tror de blir sängkläder och vanliga kläder..behövligt..

finns ju sååååå mycket man vill köpa till de små,..
speciellt till barnrummet som inte är klart för fem öre..


så nu sitter Max i kartongen jag fick hem grejerna i..hahah..
han är super nöjd..



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad köpte du för bollhav? och vart? letar nämligen efter ett jag med

2009-11-30 @ 17:38:22
Postat av: simone

vem är de som undrar? =D

2009-11-30 @ 18:14:40
URL: http://http://smulanochmackan.blogg.se
Postat av: Anonym

en som ska köpa julklappar till min 1 åriga son!

2009-11-30 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback