Anders

Matlåda är slut! Oppss.. Men gott var de.. Fläskfilé lagad med chilisås, lök, champinjoner och grädde.. Och potatis till de .. Mums! Max fick potatis och spätta på burk.. Slank ner fint.. Hehe.. Nu ligger han och sover.. :) hans humör har blivit något bättre faktiskt.. Hade tänkt att åka till helena idag.. Men klockan blir så mck och då blir ja tvungen att köra i mörkret.. Och de är ogilla knapp de.. Men pratade med henne förut och då skulle hon få massa familj besök.. Så då var de tur i oturen då;) till helgen jobbar jag lördag och söndag.. Och anders åker till sthlm.. Dit jag och sanna skulle följt med egentligen.. Men som att jag jobba så gick de ju inte.. Eller ja hade kunna tagit ledigt men de kändes fel de med som att jag nästan nyss börjat.. Så de är bara att ta de någon annan gång istället.. Finns många tåg:) så på lördag kmr min underbara plutt att passas av moster sandra :-D ska bli spännande.. Hehe.. Allt hon ville var att han inte skulle gå iaf.. Men säger ja bara.. De behövs knappast, han är överallt ändå..eller va säger du marielle? Haha.. Och på talan om marielle.. Så har hon och jag bokat en date den 25 någon gång mellan 14-17 då ska vi nämligen vara stöd för varandra när vi ska vaccineras, och hålla i handen på varandra.. Men min idé var att ta embla på någon timme innan.. Smart va? Ska försöka hinna med de.. Haha.. Fjomp som man är ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Inge riktiga fruntimmer ni inte, embla o grejer, lycka till :D

2009-11-11 @ 14:50:24
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha tuffingar vi är;)

2009-11-11 @ 16:35:47
Postat av: Marielle

Emla heter de faktiskt ;)



Jaaa, jag ser verkligen fram emot vår date <3



Sandra-Han är inte still en sekund ;)

2009-11-11 @ 17:30:52
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Simone

Jaha.. Haha embla säger ja.. Haha.. Jisses.. Tur jag har dig marielle:)

2009-11-11 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback