Äckel!

Fy fan va illa jag mår., Känns som jag ska spy när som., kanske svimma., Ah så var känslan när jag åkte till jobbet i morse i SNÖ!! Slask.. Tung blöt snö.. Usch.. Körde kanske 70! Haha.. Och när jag närmade mig karlstad så kunde jag höja hastigheten till 80 närmare 90 för att vägen var mer uppkört.. Men de var ju ändå en lastbil som var tvungen att köra om mig.. Och va händer? Jo de skvätter upp massa tung blöt snö som tog en evighet för vindrutetorkarna att få bort.. Så jag såg ju knappt nått! Hjärtan slog dubbelt kan ja säga.. Blä.. :( så nu tror älsklingen att jag snart kmr att åka och sladda och dra krycka i mellan åt.. Haha.. Ja eller hur sa jag, de lät ju verkligen som jag.. Men men nu har jag tagit mig till jobbet och hem.. En ny dag i morgon,. Håll tummarna att de går bra då också:) sen så måste jag tacka syster för att du ställde upp som barnvakt och har åkt sammanlagt 18 mil för att ha Max i ca 4 timmar själv:) Hehe.. Jätte snällt! Han sover fortfarande.. Och la sig halv 11! Trött och febrig kille.. Samt snorig.. Känner själv av i halsen.. Och de gjorde anders med sa han.. Så nu blir vi väl liggandes båda 2.. Förresten tack för kvällen igår.. Var jätte mysigt syster med tända ljus så vi höll på och svettades ihjäl.. Haha.. Och massa frossa gott;) glöm inte kaffet:. Haha.. Nej nu blir de slappa..

Kommentarer
Postat av: motti

Kör försiktigt vännen när du är ute på morronen själv,,kram..

2009-11-14 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback