abstinens!!!!!

som vanligt..
och nej inte alkohol..
utan SHOPPING så klart...STÄNDIGT..
jag får köpa mig en triss när pengarna kmr och hoppas på guschelöv!!
vill ha så mycket..
vem vill inte de tänker ni..
mmm..men detta är min och Max blogg..kommer ni väl ihåg..

sen Sandra..Max finslipar på gången för din skull..
haha..för varje gång han går blir han säkrare..
men som sagt blir han tillsagd eller de ska gå fortast möjligt är de krypandet som gäller..hehe..
kollade lite i bloggen då hitta jag att jag har skrivit att han har "prov-gått" den 25/10..står till och med att ja kmr nog bli gråhårig innan han kan gå..haha
än så länge finnar ja inga gråa =)

imorgon blir de bvc..
va skiiiit länge sen ju..
väga och mäta..
sist vägde han:
9242 g och var 73,5 cm
ska bli kul och se..skriver så klart resultatet i morgon ..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men jisses vilken fart de blir på honom när han kryper .. höll ju på att få jhärtstillestånd när han försvann i vardagsrummet...!!!!POFF.. o sen borta!!!Farligt för mosters nerver de där...



Sen har du glömt nått för i morron på att göra listan juh .. EHRM.. harkel...

2009-11-22 @ 18:29:00
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/
Postat av: simone

ja men de visste jag inte när ja skrev.. hehe

2009-11-22 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback