snart

vaknar nog Max skulle jag tro för nu har prinsen sovit i ca 1 timme tror ja..
skit vilken ljud nivå han har kommit till ..trodde mitt huvud skulle sprängas igår så som han yla och härjade..och testade sina resurser..phuu..

ja hur går de för mina flickor då?
jo de ska jag berätta..att Maya jagar denna stackars Bettan heeela tiden..och som sagt blir de tvärs om så är de ju inget roligft då blåser hon upp sig..men hon har slutat slåss iaf..nu blåser hon bara upp sig och lyfter tassen och fräser..OM BETTAN FÅR ÖVERTAG ALLTSÅ! annars är de skit kul att jaga henne..
Maya tvättade hennes svans lite grann förut så länge som Bettan INTE tittade på henne som sagt..och dom kan gå fram och lukta på varandra nu och så..så de är mck lungnare nu..
fast jag får fortfarande förmedla fred här i bland..men detta kommer att bli kanon bra till slut =D *lyckat*
mission impossible!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback