skönt..

börjar känna mig liiite säkrare bakom ratten nu..fast jag kör mck bättre när jag är själv..haha..
fast de gick väldigt bra idag..var hem till mamma en sväng förut..skulle ju vart in till mitt i city men tror ni inte på fan att jag hade glömt presentkorten...gaaaaalen på mig själv...
idag blir mamma hund ägare med.. =D haha coolt..hon som ALDRIG mer skulle ha djur..
hon sa de efter att vi gjorde oss av med Ludde..eller han blev sjuk stackaren..
så vi handlade lite friskis (?) torrfoder samt blötmat en burk..och så va hon ju tvungen att fjäska till de lite med lite frolic =) och tuggben..blir nog kanon för Devil de..just ja mamma- vi glömde titta efter skålar..men men gör som ja sa..ställ tallrikarna på bänken så kan han äta utan problem.. =P haha,..hunden har ni på mors blogg om ni vill se han..

har nyss käkat mat med..brist på fantasi, så de fick bli makaroner och snitzel m. sås + sallad =)
gick ner de med..
så nu ska jag göra mig lite kaffe..

imorgon blir de karlstad igen..ska träffa en arbetskamrat..
fast de blir nog mor en sväng så jag får se Devil med..

kanske skriver mer sen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ställ på bänken,ja du är ju himmla go du..

2009-05-11 @ 15:46:11
Postat av: Anonym

hahah, blev de den hunden?

2009-05-11 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback