panik..

det kom just över mig att vi snart ska flytta ju..usch och fy..va jobbigt..
så nu SKA kartonger upp här så jag kan börja plocka lite smått och även veta va många fler kartonger som vi behöver..sen så får vi nog börja köpa tidningen så vi har något att packa in sakerna i =P hehe..
och dessa jävla fönstrena som ska tvättas..
ska ta emellan någon dag..jobbigaste är att allt ska tajmas med..får ta en titt på de till helgen kanske..och hoppas att vädret är på min sida..

igår fick Max sitt go boken paket för denna månad med..var 3 böcker..super fina..ena boken där man kan sätta in bilder den andra boken vanlig läsbok..sista boken en mjuk med en spegel som man kunde hålla i på båda sidor och även fästa boken i.. nästa gång tror ja de va sång-paket eller nått sånt..lite roligt..men ska nog byta klubb tror ja..någon roligare barnklubb där han får lite mer saker..visst de är fina saker i denna klubb men de kostar därefter också..visst han betalar ju själv med sitt barnbidrag så =P och han sparar även 100 kr i månaden åt sig själv från de och sen så sparar Anders 100 kr så de blir lite åt han iaf..

min vill ha lista minskar inget heller..eller ja jag kan ju stryka katt nu men de tillkommer ju bara fler saker på listan..men attans att jag inte har några pengar då..tänk om jag kunde vinna lite..ska köpa mig en triss någon dag och vinna tänkte ja =P HAHA..känner inte att ja har någon vidare tur men..försöka kan ja ju alltid iaf..

nej nu ska ja gosa med Max..


Kommentarer
Postat av: motti

Kommer o hjälper dej mä fönstren,,om du bjur på fika..Kram på sej..

2009-05-05 @ 16:52:46
Postat av: simone

du är allt go du mor..ska försöka att prova mellan fönstren iaf..om ja fattar hur i h-vete man öppnar dom..skulle nämligen testa öppna mellan balkongdörren men funka ju inte =/

2009-05-05 @ 20:42:16
Postat av: Anonym

Va e de här för jäkla fjäsk!!!.. ska mamma fixa dina fönster..!.. säger som min älskade lilla systerdotter Tindra hade sagt... " Du e en unge du.."

2009-05-05 @ 22:06:33
Postat av: simone

såg du mamma nu törs hon inte skriva ut namnet.. HAHAH..men du är inte så anonym som du tror ja vet vart din postlåda bor..

2009-05-06 @ 07:21:22
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/
Postat av: Stora syster

haha .. de krångla ju igår.. fick skicka text flera ggr... så tillslut glömde jag ju att fylla i namn,.. hahah.. du har snott brevlåde grjjen från min blogg ju....

jag har faktiskt bloggat . så de så

2009-05-06 @ 08:30:37
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback