låst..

Man känner sig lite låst nu när Maya är på sjukhus..
skulle ha åkt med Marielle till stan och handlat om hon inte var inlagd..
men ja vill finnas tillänglig hela tiden..
ifall de skulle ringa och säga att vi kan hämta henne..är de ju inte så bra om ja är på shopping runda..
(storhandla) annars hade jag ju också passat på att handla =)
kan ju säga att de behövs här med..

igår hade vi en galen humla inne..och konstigaste är att jag har inte öppet någonstans..inte så att humlor och getingar ska ta sig in iaf..men de hade denna gjort..och den va helt speedad..fyy..

vill ha hem min maysan nu!

(kommer att vara tjatig om Maya så länge hon är inlagd!)

Max lekte inte fången från azkaban idag iaf! HAHA
goding..men han tar sig ton iaf..hehe..går inte försöka sova fast han är vaken och nöjd..får då har han opera i sängen..och mamma du fattar va ja menar..du har hört när han håller på som värst..när man tror huvudet ska explodera..haha...lill fjanten min =)



45 minuter senare


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja så tidigt på morronen e inte moster van att få Max rapport...men vaken va hon iallafall.. haha.. kram på dig Tha man

2009-05-27 @ 22:37:29
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback