kartong 9 på väg

att fyllas på..men ja fick ta ett brejk..för Max palla inte mer..han var sååå trött..och de var där inne vi va och fyllde på kartong nummer 9..skönt att äntligen kunna rensa lite parfymer..(ja, Sandra de går att rensa parfymer..och nej, de är inte lätt) håll i dig nu..4 st ska kastas.. =O jag hade nog kunnat kasta 2 till kom ja på nu..men så tänker ja..men tänk OM jag någon gång skulle använda den..haha,.,men i själva verket så glömmer ja bort dom där parfymerna direkt ja plockar upp dom..sen blev de några gamla maskaror som ja har spart på (?) fråga inte varför..men nu åkte dom iaf..

men de är svårare än va jag trodde att packa tidigt, för att man vet ju inte om man får användning av vissa saker ju..och då ställa sig och leta är ju ingen lek..!

men efter denna kartong blir de vinter skornas tur iaf..för dom ska ja ju då INTE använda iaf..

blir tokig på dessa jävla telefonförsäljare med..
9 imorse ringde de..och som sagt vi har inte sovit bra någon av oss..
brukar vara uppe och klar vid den tiden men nu så låg vi och drog oss i sängen..
och så kan de ringa 9 på kvällen med..idioter!!!
eller va säger ni?

Kommentarer
Postat av: Stora syster

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!



Du kan inte kaaasta parfyyymerna!!!!!!!!!

gråter

ge dom till mig ist ;) ;) ;)

( mumlar ..nej man kan verkligen inte rensa parfymer...herregud va snackar tjejen om )

2009-05-18 @ 13:43:42
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback