igår,idag och imorgon..

igår: var vi och firade fördelsevuxna mamma..som fyllde 46 år..
hon bjöd på mycket gott..tårta och kladdkaka..säkert 5 sorters kakor..och vaniljvisp..och så klart kaffe..och gott sällskap =D mck trevligt..

idag: nu så dricker ja kaffe och Anders är ute och går..Max ser på nyheterna..så ser de ut just nu..blir nog till att gå ut i de fina vädret för oss också om en stund.. =D

imorgon: då ska i hämta hem Betsy Rose =D GAAAALET!!!
HAHA..ska bli så kul..bara denna resa går bra med prinsen..men de ska de allt..sen så blir nog jag illa tvungen at köra bil imorgon ,ed..en bit på hem vägen skulle jag tro..för Anders stackarn orkar nog inte köra 50 mil i sträck..hehe..kan ju nästan tro att han är självmordsbenägen när han sätter mig bakom ratten..som är så osäker och nervös..HAHA.och en väg som jag aldrig kört med..usch usch..aja de ska gå bra..måste ju börja ..

nu ska jag joyna Max!!




(han ligger och oar och pratar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback