behåller maten

Maya behåller maten som hon äter iaf..
men vi ger henne jätte lite till en början och fler ggr..
och så vill ju Bettan vara där och äta och smaka med..så lite svårt att hålla henne borta ifrån de..
men men de gjorde inget om hon fick i sig de så..

var till apoteket förut med i spöregnet..
och hämtade ut medicin till donnan här då..så nu har hon 3 olika mediciner som hon ska ha..phuu..
en i ögat en i munnn och en på maten..inte lätt att hålla i sär dom men de ska nog funka =P hehe..

hoppas hon får tillbaka hennes personlighet bara..för just nu är hon lite tillbaka dragen och så har hon ju varit sen den lilla kommit hit..och de är ju inte kul om hon ska vara så hela tiden nu..sen så blir hon jätte sur nu när ja borstar henne under magen..så hon ska huggas!
jävlar asså..
phhu..

idag har jag kokat Max flaskor samt nappar här hemma..ser ju på rent hus och så smittas de av..
hehe..
och sen så gjorde jag morotspuré åt Max..
den blev kanon bra,,
nu ska ja bara se till att den svalnar sen så ska jag frysa in.. =)
smidigt,.och billigt!

hej svejs så länge..


(nya sommarsetet)

AJ börjar få ont i visdomstanden igen =/

Kommentarer
Postat av: motti

Dissa tänderna du smulan,men jäklar va ont de gör när dom ska upp,,men som tur är så har ja mina redan..

2009-05-29 @ 07:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback