Under deras våld!

ja det är precis som de låter..
jag var ju hos tandläkaren och var helt utlämnad under deras våld..MED BORREN!!
tänk va dom kan göra?
fast som tur var så hade jag ju ett par snälla tandläkare!!!

och jag sa som min syster sa..att jag ville ha bedövningssalva och att de räckte så..och då tittade denna tandläkare konstigt på mig och sa : aa men de är ju till för när du ska ha bedövningsspruta..aa okej..men då säger de knak sa min syster sa jag..och då skratta hon och tyckte att jag hade en "elak" syster som bara ville skrämma mig..och att de inte ALLS sa KNAK SANDRA!! hahah..

men de gick  bra att laga hålet utanbedövning men de tog nog 5 MINUTER!!!!!! usch fy..och jag hade ett litet hål då vill jag inte veta hur ont det gör med ett stort hål!! och va lång tid de tar..AJAJAJ..
Så sammanlagt tog allt 15 minuter..så när jag ringde mamma var dom karlstad runt..de hade varit vid sats..
för dom skulle börja träna där sa mamma..när Max blev lite äldre..
aaa då är du  gammal mamma sa jagf..så då står Max och säger till mamma : (ropar) det är en hantel du håller i mormor! och han ropar även : det är en skivstång du får nu mormor!
med andra ord har hon då SÄMRE syn och SÄMRE hörsel då..HAHAHAH

nej nu ska jag bada Max!!!

over and out
/ Simone

Kommentarer
Postat av: Gudomliga Moster Nr 1

Jamen herregud,,, klart man fick bedövnings salvan för att de inte ska göra lika ont med sprutan,.. och de säger visst knak.. men inte som om du bröt av en gren heller .. Jäkla knäppis.. och nu e de så att här ska inte annonseras nå om att jag blir äldre .. skärp dig!!!!!



Och dud i värden tå töt han ed prinsen!!!.. mmoster goooing

2009-03-12 @ 13:28:11
URL: http://pratglad1981.spaces.live.com
Postat av: motti

Men simone,,inte säker ja hör nått sämmre då.om så är så kanske de finns slingor till hörapparaten..kanske han inte behöver skrika till sin ärtiga mormor då,,

2009-03-12 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback