torsdag (underbara väder)

Har precis ätit mat efter en underbar promenad i de fina vädret runt grums och upp och hämta marielle så tog vi förlje hem..eller jag följde henne rättare sagt..hehe..men innan man tar sig iväg är de lite planering som behövs..så här börjar de:

. efter mamma har fjäskat för honom att han ska få sova i den härliga vagnen så ser de ut så här:


 mätt och belåten och lagomt trött, så kan vi ge oss iväg på en skön promenix!

Vi gick väl hemmifrån kl 12.15 och han har inte kommit upp än (14.50) ..så han sover som en prins!!

gick och la mig kl 00.00 igår kväll!!!
jag och Sanna såg på en rysare och sen satt vi uppe och prata till 00..till slut visste jag nog inte va jag prata om..HAHAH..vart skiit trött..men de va roligt..
En rätt udda rysare med..skratta en del åt den..men de spöka för oss 2 gånger med..ljudet försvann..och när jag sa jaha..så sa Sanna något efter de.. så kom de igång direkt..samma sak hände andra gången..så då vart vi full i skratt igen..

och igår va ja och marielle till öb också..så helt plötsligt hör vi att någon skriker..(skrattar) hjälp jag blir dödad!!!! HJÄLP..jag blir dödad.. och vi tittar fram bland hyllorna lite förvånade och undrar va som händer..men ingen av oss reagerar.. (skrattar) pojken fortsätter och skrika..till slut så får han hjälp och så var de ett skär sår tror vi..HAHAH..

nej nu skriver jag mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback