Tisdag 3/3



Då sitter jag och käkar frukost då i väntan på att min goding ska vakna och vilja ha frukost han med :D
brukar ju vara så att när jag ska äta ska han också de! =) något ni känner igen kanske?

Ska göra mig iordning snart med ska ju till b.m på efterkkontroll..jippie!!

i Söndas hade jag varit rökfri i 5 veckor =) *stolt*
fast fan va röksugen jag är vissa dagar!
men men de är ju bara ett sug..

jaha då vaknade han..skriver mer sen...

uppd.
mmm..nyss käkat mat..hemlagade köttbullar med potatis och rosépepparsås.. :P
de va inga fel de..

var iväg på efterkontroll med och de blev inte den hemska stolen som jag trodde..hehe..hade ju en sån bra förlossning tyckte hon så hon behövde inte undersöka mig :D phhuu..tack och bock tyckte jag ...

hade planerat kläder till Max förut med meeen de blev inte riktigt som jag hade tänkt för jag gick bärsärkargång efter en tröja som han skulle ha men kunde F*N inte hita den..men de va så enkelt att jag hade vikit den så snyggt och lagt in den i garderoben igen..hehe..så den låg framför ögonen på mig ..ungefär..

måste till maxi någon dag med kaffebryggaren för den är ju trasig men jag har garantin kvar på den tror jag..hehe..kan lika gärna ta en ny :P hehe inte den bästa precis men den duger gott och väl just nu när vi inte har så mck pengar..så förtillfället så får jag dricka espresso..absolut inge fel på den men om de kommer hem folk så tar de sån tid och göra espresso och påtår osv..

Har öppnat ett konto till Max med..så han har lite pengar när han blir 18 eller 20 =) fast inte sånt konto som jag och sabbe (fonder) hade på utan ett fasträntekonto..för väl de..hehe..annars så måste man deklarera de för sig sen..och de vill jag han ska slippa..haha..visserligen kommer han väl bli smartare än mig så han förstår sig på hur man ska deklarera vinsten på de men nu slipper han de krånglet :D och så är de bra ränta med :D få se om Anders föröver något då..hehe...jag har min lilla symboliska summa på 100 kr just nu..som att jag inte får ut så himmla mck..utan höjer summan sen när jag börjar jobba ..så de växer och blir mck pengar till han..

ska se om jag kommer att orka skriva ner min förlossning någon dag..
skönt att få skriva av sig känner jag..fast de är bara en massa skit hehe,.men de är väl de en blogg är till för ;)

skriver sen..Max behöver mig =)

/Simone

Kommentarer
Postat av: Rose

guuud så puttinuttig å super söööööt han är :D

nypa i kinden

2009-03-03 @ 18:21:39
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: Anchi

Åh vikken liten goding! Näe Simone, jag menade inte dig! ;)

Roligare se foton på underverket här än i mosters mobil.

2009-03-04 @ 11:15:43
Postat av: Marielle

Jag tror jag dör snart. Till o med ditt liv e ju helt innehållsrikt till skillnad från mitt :D ;) Sitter o rövar mig fast, borde hämta barnen nu..Får väl gå nu då ;)

2009-03-04 @ 13:02:31
Postat av: Gudomliga Moster Nr 1

Guud så goo han e ju... samma goa utstrålning som moster har ju!!!



Moster älskar dig lilla bebis Max..



Bye bye..pupp...kam...

2009-03-05 @ 23:26:50
URL: http://pratglad1981.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback