tisdag


Maritha på årsdagen,,=)
(moster)

idag ska jag och mackan ner till marielle en sväng..tror ja ska lyxa mig med att ta bilen ner..eller va säger ni? =) ja mina vänner säger ..klart att du ska göra de..sandra du vet..mina vänner..

men Max somnade så gott i sin säng när jag stod och diskade..så när han vaknbar så funderar jag bara på och ge han lite käk och klä oss..sen sticka ner..men då snackar vi om att de tar sin tid ändå..hehe.,.sitter ju med min morgon kaffe just nu..sen i myskläder =) *gottit*

någon som fått deklerationen?
vill ha min dommedag nu känner jag =´(
kommer alla gånger att få rest skatt..oj så skoj..
Sabbe har du hört med patrik om han kan hjälpa mig att titta på skiten =)
väntar ju på ditt samtal..sitter uppe på nätterna och väntar till och med för din skull,.HAHA ;)

usch drack utav mitt kaffe nyss smakade inte bra asså..nytt kaffefilter som jag provar..men chi fick jag för att vara ekonomisk!!..men ska ge filtret en chans till men blir de lika så får dessa filter vara reserv..

handlade lite grejer inför dopet igår med..och skulle ringa mitt stöd.. (MAMMA) meen hon vägra ju svara..och ringa upp..höll ju på och bli tokig inne på ica ju..men jag löste de lite fint ändå..och tog allt jag kunde se =)  har servetterna nu mor!!! =D

nej nu ska JAG blåsa håret eller nått..    ;)

just de ja..prällen vägrar  ju ringa och boka dopsamtal med mig också,..så ska ringa kyrkan igen..ringde till dom förra veckn på torsdagen eller fredagen...men då sa dom att prällen ringer mig men jag hörde inget ifrån han igår men då ringer han säkert idag när jag är borta..fast om jag hinner och ringa före så kan jag ge mobilnummret till dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback