sitter

och väntar på att Sabine och Tindra ska komma..dom skulle ta 12 bussen från stan så de dröjer väl inte..

sen försöker ja få Max att somna..han har inte sovit något dierkt sen han vaknade imorse..vi klev upp 08.20 tror ja de va men han vaknar stadigt ca halv 7 =) men idag bestämde jag mig för att inte kliva upp då..så nu sitter jag och gungar han i babysittern..och jag ser att ögonen är på en annan planet jus nu..hehe..kan vara skönt och få diskat och göra iordning nått att äta..

imogon blir de nog våfflor =)
och så fyller morfar och min kusin robert år imorgon..hehe..grattis iförskott..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad skumt, de går inte att kommentera ditt översta inlägg..Testa får du se!

2009-03-25 @ 06:28:26
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback