sådär

då har jag haft besök av sabbe och tindra idag =) hehe höll nog på och skrämma skiten ur syrran förut..hehe..var ju hungrig som satan och fråga om dom ville äta här men jag fick inge svar på direkten och så kom dom hit efter ca 5 min och jag frågar ska ni ha mat eller??? och sabbe lite försiktigt..eh nej tack..vi har mat med..hehe..stackars syrran öppnar dörren och möts av min hunger..folkilsken syster utan mat med andra ord..men de bästa är att de går över så fort jag fått i mig mat iaf..haha

känner att mitt shoppoholic behov blir starkare och starkare med..baaahh..och inga pengar har vi och fylla de med heller...får pengar den 26 men får se va mck de blir över utav de då..

sulle behöva klippa topparna..vet inte när jag gjorde de sist = S
och även färga håret..och så vill jag ha slingor..
det va så länge sen ja hade de ..så funderar på att bekosta mig de..fast måste ju klippa mig först..de är viktigast..

hade velat slängt mig i bilen och åkt in till stan och köpt kattmat med..men Max sover nu så känns så onödigt att vecka honom..och så ska han ha mat osv..så då hinns de nog inte..eller så blir de precis..och de känns onödigt..så får väl ta de någon annan dag..Anders ska väl in någon dag och så ska vi titta efter ett par byxor till han och jag skulle behöva mig en ny tröja eller nått..har ju presentkort =)

skulle vart ner till marielle med..men som sagt han sover och så tar de tid att ta sig iväg..så vi får ses imorgon för då kommer hon upp hit..

Anders kom hem efter jobbet med en chokladkaka åt mig..åh jag bara tack varför detta? för att jag älskar dig och för att jag åt upp dina ostbågar..hehe..va go ^^. han fick ju äta dom för mig..hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback