promenad..



vi tog oss våran runda förut jag och Max..och de va inga fel..sen in på ica och köpte lite sallad och kall sås till maten som jag gjorde iordning.. fick bli vårrullar och ris med ärter,majs och paprika mix..och sen ceasarsallad med fetaost =P och chilisås (kall) mmmmmmm va gott de vart!!! kommer att Anders att tycka om =)
När vi var ute och gick så träffade ja Lennart och irene och så klart såskulle lennart yla ner i vagnen så han vaknade till.. haha..så inne på ica var det bara att hålla vagnen i gungning för att han skulle vara nöjd..

nu har han precis somnat..och jag dricker kaffe =)

inte nu till helgen men nästa är dopet också =)
finns EN person som inte hörde av sig om h*n skulle komma eller inte..dålig stil tycker ja..men jag har hört genom bakvägarna att H*N inte skulle komma..inte min förlust..*morrar* H'N får inte se underbara Max i klänning förhoppningsvis enda ggn i hans liv.. HAHAH

Kommentarer
Postat av: Rose

älskar den där bilden han ser ju så go ut :)

2009-03-26 @ 21:15:53
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback