onsdag



God morgon mina fans!!!

idag blir jag väckt 06.20..och då var det bara att slänga fram boobsen och se glad ut =) hehe..sen har jag ju varit vaken under natten med..och så skulle marielle skicka john blund till mig efter att han varit hos henne före 21 någongång  men  john blund gick nog en jävla om väg eller så gick han vilse..för klockan närmade sig 23.30-00.00  när jag började känna av honom..

så nu ligger max på golvet efter att han tröttnade att ligga i sin säng och titta på djuren och bladen som rör sig och sjunger så fint..och under tiden då så fick jag lite pockat på bordet och diskat =) *skönt att det är gjort..

Maysan hade spytt sa Anders i morse innan han gick med..stackars liten...vill bara få mina pengar nu så vi kan handla de andra fodret..en dag kvar!!

skönt..snart ska anders börja gå till jobbet med..och då får ju lilla vi tillgång till bilen..om vi vågar ge oss ut på vägarna ; ) jodå det ska allt gå bra..har ju kört bil efter olyckan så de ska allt gå...och bättre när de blir torrare på vägen ..därimot så kommer jag nog inte kunna köra bil på vintern speciellt inte om de snöar och är "djupa spår" i vägbanan =S usch...

nej nu ska jag ta mitt morgon kaffe och vakna till tror ja..

ps får se marielle kanske skulle kunna tänka sig att ta sig ann mitt hår med som är i behov av att klippas..hehe..mest orolig för att mitt hår är ju i tapper..hmm..aa får höra med henne sen när hon kommer om hon kan fixa de någon dag..

grattis morfar förresten också..han fyller 71 år idag!! GRATTIS GRATTIS

(rättar mig från tidigare inlägg kusin robert fyller i morgon)

Kommentarer
Postat av: motti

Du kommer o klara de här mä o köra bil jättebra..

John blund tog sig en tur till karlstad i natt vid 23.15,så vart han tog vägen sen de vet ja inte,,vi sa bara hej o goo natt,,ha en bra dag ge Max en puss från mormor..

2009-03-25 @ 09:12:38
Postat av: Rose

hehe se det från den ljusa sidan din son biter dig inte i tårna för att få väck på dig ;P

2009-03-25 @ 10:30:34
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback