Onsdag 4/3



Detta är mina pojkar de =)
va skulle jag göra utan er?

saknar Anders jätte mck nu..ändå har han bara varit hemmifrån ca 3 timmar..aa han va hemma kanske 2 timmar efter jobbet innan han stack iväg på årsmöte..skönt att kunna känna den känslan fortfarande efter 3 år..annars lätt att de bara blir vardag av de hela..men man får ha sina trix att de ska funka..
så tänk på de..

en nyp i stjärten på den käraste kanske livar upp eller? ;)
va vet jag vad som funkar för er andra..
eller varför inte bara en enkel kram och berätta va mycket han/hon betyder?
för en dag så kanske han/hon inte finns längre..
och då kommer du ångra dig att du inte gjorde sånna saker..
så enkla och så blir man så glad över dom..
och man saknar inte koa förens båset är tomt.!
mer komlimanger och nyp i stjäten åt folket, röstar jag på!!

Jag är jätte noga med att man säger god natt till varandra när man går och lägger sig..och absolut att man inte är ovänner och går och lägger sig!
man behöver inte vara bästa vänner när man somnar för de, men bara man inte är ovänner..inge trevligt att starta dagen med att inte veta om den andra är sur eller inte..förstör hela dagen ju..

Jag ska iaf ge anders en kram när han kommer hem!

tjingeling så länge
/Simone


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh vilken fin bild :)

2009-03-06 @ 07:26:23
Postat av: Rosa

håller med och det borde vara en mänsklig rättighet att ligga sked :D

2009-03-06 @ 18:50:23
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: Anonym

Riktiga killar du har nu =)

2009-03-08 @ 20:39:23
Postat av: motti

Du är vis du,,ja,ja ska ta de enkla rådet till mej,,ja ett nyp i stjärten,,attans de kan nog liva upp lite.

Som ja sa till Uffe,,om vi blir ovänner nån gång,så åker vi inte ifrån varandra så,,de är ju långt imellan oss.....

2009-03-10 @ 21:27:14
Postat av: Fredrik

Det va bara jag simone Fredrik namnet kom inte med,men skrev det iaf =)

2009-03-15 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback