Ny vecka..

DOPVECKA..
äntligen snart dop..så de är över någon gång =P hehe..men visst de ska bli kul och ha alla samlade..
min mormor och morfar kom tillslut..
och hon visade upp dopklänningarna..och dom är jätte fina båda 2 men vi ska ha den virkade..=) som hon gjorde speciellt till Max.. för hon hade ju faktiskt en men då gjorde hon en ny som att den andra virkade kom bort..en rad tog en halvtimma att virka..så hon har fått slita min stackars mormor..

sen så fick dom ta med sig min dvd hem..och dom blev så glada så..
anders han slog på jackass och visade mormor och morfar och när han sa att han slår på den då dog jag inombords..HAHAH.. vi skratta rätt gott efter dom hade gått..för anders kom på sen va de va för scener i den filmen..hehe..meeeeen..klarar dom av att vara på ett dildoparty då klarar dom jack ass..
*skrattar*
ojojoj..

sanna har varit här hela helgen med..väldigt skojigt..sett på massa skräck..hon är lika besatt av de som jag :P hehe,.
och idag så skulle hon till skolan men hon vart hemma istället för hon har blivit smittad antagligen utav hennes lillasyster mira av magsjuka.. =(  usch..

nu ska ja ta lille man här..

Kommentarer
Postat av: motti

Men Simone då,,,,dom kanske hade fått jäkla roligt ju,,nej skämt o sido...

Ja de ska bli roligt o se allt folket till helgen..

2009-03-30 @ 14:58:48
Postat av: Rose

hej hej du vilken tid är det på söndag?? sorry alzheimers du vet :P

2009-03-30 @ 17:06:48
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: Marielle

Åh vad fint med en alldeles egen dopklänning :)



Usch om Sanna varit hos er i helgen och har magsjuka nu, då får du INTE komma idag jue. Då får säkert de du me :( Fast hoppas såklart inte.



Vilken tur att jag lät Nelly vara hemma :)

2009-03-31 @ 06:30:00
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-31 @ 06:31:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas ni får en trevlig dag på söndag. =)

2009-03-31 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback