Lördag..

 
Här har ni den berycktade bryggaren!!
och här avnjuter jag första koppen.


Åh har precis varit ute och tagit mig en runda kring byn..jag och Max.. Anders stanna hemma han för han är sjuk.. =/hehe..så här ser våran lilla runda ut som vi brukar ta :
går upp för badhusbacken och går sedan bakom jättesten..sen ner så jag kommer till "gamla pallen"  sen går jag ut så jag kommer vid ok/q8.. seeen går jag upp vid kommunhuset och mot badhuset...sen är jag hemma!! skönt..  och detta tar bara 40 min!! och då gick jag inte så fort eftersom att jag snacka med syrran samtidigt och sen en vagn som jag är tvungen att gå och rätta till hela tiden.. 

Blir så irriterad..har inte fått svar på mina frågor till företaget om barnvagnen heller..vilket kundnummer dom har osv..
så nu kan jag inte skicka den på måndag..OM jag inte får svar ïdag då..men de tvivlar jag på eftersom att de är helg..

Vet inte va jag ska göra för mat idag heller..vi har knappt något hemma..
ska bli skönt och få handla hem lite mat ..och sen ska de bli underbart att flytta och få en STOR frys igen..så man kan handla och frysa in när man vill nu måste vi prioretera vilket man ska ha kvar i frysen..
kanske skulle ta fram fläskfile ur frysen till imorgon iaf..och bara något simpelt idag..men VAD?????

hej hopp...

Kommentarer
Postat av: Marielle

Oj, är han sjuk, de e så synd om dom när dom är det ;)



Vad fin kaffebryggaren är, vad fick du ge för den? :)

2009-03-21 @ 15:00:39
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Malin

Gött med riktigt kaffe nu kan jag tänka mig!!? =)

2009-03-22 @ 22:18:56
Postat av: Malin

Snygg oxå...

2009-03-22 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback