huvudvärk

usch usch..har haft det hela dagen.. =(

sen sitter jag och tittar på fyran om denna josef fritzel eller va han heter..ugghh vilken äcklig människa..fyy..
Anders är hos en kompis han..meeen jag tror han kommer nu..om de är han..hehe.hörde en bil på parkeringen iaf..brukar ha rätt..hehe..

sen drev ja med min mor förut med..hahah..
loggade in mig på hennes blogg och bytte visningsbild på hennes presentation till en mindre stolt bild tagen av mor..HAHAH..de är när hon står och töntar sig med ett paket ägg..hahah..så knäpp ibland..så ringer hon till mig och säger va håller du på med?
jag bara vaddå..hahah,,fattade ju vad hon menade meeen låssades som att jag inte fattade iaf..och sen klarade jag inte att hålla mig..jag skratta så jag höll på och dö..kan se mamma när hon skulle se om någon kommenterat hennes våffeldag..HAHAH..och får syn på denna bild..

som pressbild..hon bara men herregud vafan är detta?
och så ser hon ju lite dåligt med..så på med läsbrillorna och förstod direkt vem den skylldige var..HAHAH..jag!!!
skrattar...

men hallå..de står att hon har massor med humor..och tycker om att skojja mycket..läs själva på..
dosado.blogg.se
meeen i vanliga fall ser min mamma ut så här:

så de här är hennes presentationsbild som hon har nu och vill ha..tyckte den andra va rolig ja..kommer alltid få mig ett gott skratt när jag tittar på den iaf..hahah..mamma med tror ja ; )

Kommentarer
Postat av: Marielle

hahaha!! stackars lilla mammsen :D

2009-03-27 @ 10:25:43
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: motti

Man ska inte svära,sa alltid min mamma,,men jävlar dej,nu ligger du ännu sämmre till,,vänta du bara,,hur kan du,,de va sista gången som du får roliga bilder frän mej,,,

2009-03-27 @ 20:58:44
Postat av: Anonym

2009-03-28 @ 08:40:04
URL: http://sabbeochtindra.blogg.se/
Postat av: sabine

hahahah man måste kunna få vara lite rolig ibland eller hur simone de va bra gjort...höll på och dö när jag såg va de va för bild du satt ut=)

mamma berättade men inte vilken bildASG

2009-03-28 @ 08:41:08
URL: http://sabbeochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback