Fredag (kaffe gäster)



Nu är de fritt fram för alla kaffe gäster!!
Har nämligen införskaffat en ny kaffebryggare..som man slipper och ha filter till för de finns redan ett filter..sitter och dricker en kopp nu men det vart lite svagt..men va fan snart lär jag mig doseringen på denna med..minsta bekymmret nu!

Idag har jag krånglat och mailat till dom som vi köpte barnvagnen hos..ska skicka tillbaka den på lagning för att den drar snett..så jag skrev till dom och frågade om de gick bra att skicka den i någon sopsäck eller så och att dom får ge mig kundnummret till dom eftersom att jag INTE ska betala frakten.. men dom skrev bara att jag skulle skicka den och att dom skulle stå för frakten..och då tyckte ja de lät lite konstigt..så jag ringde bussgods och dom sa att jag skulle ha deras kundnummer..annars blir de jag som får betala..och de tänkar jag verkligen inte göra..MEN jag fattar inte va jag och Max ska göra under dagarna när vi inte kan gå ut och gå =( fyyy va drygt!!!!!!! men dom skulle försöka ha den klar och iväg skickad så vi skulle ha den på fredag nästa vecka..men de tror jag ju knappast på...ska skicka den på måndag..om jag får svar från dom..hur jag ska göra med deras kundnummer,,,

På fredag nästa vecka ska Max få sin första spruta med ..usch..Anders får följa med..hehe
ska bli kul och väga och mäta han också..var ett tag sen vi gjorde de nu..men han väger nog mer än 6 kg nu.. =) de blir ju i snitt 2 kg i månaden..eftersom att han blir 3 mån på söndag..

nu ska jag byta blöja på han..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du får köra bärsele varianten den veckan. Men du borde verkligen få någon kompensation, du ska inte behöva stå utan vagn ju!! Jag vill ha kaffe :D Men orkar inte lämna gården idag ;) Haha.

2009-03-21 @ 09:36:46
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback