Fredag 6/3



Idag har mormor varit barnvakt till Max för första ggn!! =)
gick hur bra som helst..han testade henne som jag hade talat om för honom att han skulle göra..för om han testade henne så skulle mjölken i boobsen bli grädde sa jag och han lyssnade och skulle gladligen testa henne ;)
så medans jag låg i tandläkarstolen och fick min dom på en början till hål som ska lagas till måndag då slog min käre son till :P och skrek..inne på konsum åt mormor så hon kunde inte gå och betala varorna som hon skulle ha utan hon fick vänta tills han somnat om :P HAHAH
efter jag var klar där så åkte vi med på lunch hemma hos henne och de var suuuuper gott..rostbiff och potatis och grönpepparsås..och till efterrätt..hemma bakade mazariner och 2 andra sorter med kakor ..*mumma*
och kaffe så klart=)

åkte förresten buss in..hehe..
gick ju bra..men värsta konstiga chauffören hem iaf..
först han säga..du åka gratis, sen han säga, vart ska do?
grums svarar jag irriterad för att jag höll på och slå ihjäl mig för jag han inte spänna fast vagnen innan han gasa iväg..
de blir 40..hmm okej..
sen när jag kliver av sa han nått på turkisk/svenska som inte ens går att översättas som jag gjorde ovan..men de jag kunde tyda var att när jag åker med han nästa ggn så åker jag gratis ..HAHA

OCH NU ÄR JAG HEMMA!!

Kommentarer
Postat av: motti

Ja du gumman de där kommer jag ihåg,men ja fick mej ett gott skratt..

Men snygga är vi killen o ja,kan ju tro att de är en bra fotograf,,men så är de inte,de äär modellerna som gör jobbet..Klick sa de bara,,så fastnade vi...puss o kram på dej..

2009-03-06 @ 22:11:26
Postat av: motti

ja du Simone,de där kommer ju ja att komma ihåg,Fick mej ett gott skratt iallafall,,men snygga va vi killen o jag,di säjer att de är en bra fotograf,,men så är de inte,de är modellerna som gör jobbet,,klick sa de så poserade vi rätt...ha de gött puss..

2009-03-06 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback