DAGVILSEN

ser jag nu..HAHA..jag har skrivit lördag på förra inlägget..HALLÅ de är lixom söndag!!!
bra koll jag har!!

läste nyss själv och tänkte men de där kändes som att de var idag..hahah..konstigt eftersom att de va ca 2 timmar sen ja skrev de..

har iaf skurat och diskat nu..och fått lite till gjort sen senast jag skrev..
Max sover nu igen..han vaknade efter 20 min förut och ville vara med och diska ;) sen var de käk som gällde så fick han de och blev däckad igen..hehe..inte hög tolerans nivå :P

är det någon där ute som ska sälja snygga trädgårdsmöbler till ett bra pris kanske?
eftersom att vi ska flytta och få ute plats så kan de behövas =)
fundera på de en stund..vi ska ju inte flytta än så..
diskmaskin skulle vara bra med..eftersom att vi sålde våran till marielle och bobby när vi flyttade hit så skulle en ny sitta fint..vi fick inte plats med den här..därför sålde vi den..
men såg den i siba härom dagen så kostade den ca: 3500 kr (rea) 1000 kr billigare än vanligt..men de kan lika gärna vänta tills vi har flyttat ner ..
seeeen behöver maya sällskap av en kattkompis..men de ska vara en perser..och dom är ju inte heller gratis..ca: 4000-5000 kr..
och dammsugaren som jag har tittat ut för 2000 kr..den kan jag TA nu om DU betalar ; )

just ja ANDERS VILL HA EN FLAKMOPED MED..HAHA.. någon som ska sälja en sån kanske till ett bra pris?
vi är ju miljonärer här som ni vet ; ) hehe
är ju lika bra att ta allautgifter på samma gång när de endå har gått så bra för oss..hahah

sen vill jag handla massor av kläder till Max med..och leksaker..gåstol osv...meeen de får vänta..hehe..

just ja..linser ska jag köpa med..kostar över 1000 kr..

sen vill jag göra slingor och klippa mig också..

Kommentarer
Postat av: Marieller

Gåstol får du låna av mig :)

2009-03-22 @ 12:56:46
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Marieller

Som du ser, så har ju flingorna slutat att ramla ner nu, min skrämselteknik funkade, men hur jag gjorde, det är en hemlighet ;)

2009-03-22 @ 14:15:46
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback