då var de gjort och hjärtskärande

3 månaders sprutorna..trodde ju bara att de var en som skulle tas men nej då..2st..på samma gång.. en i varje lår på kraken..tur att Anders följde med och höll i honom och trösta..för han vart lessen min lille ♥prins♥..innan sprutorna så vägde och mätte vi honom..och oj så lång han har blivit..hehe

vikt : 6072 g
längd: 63 cm

han har växt 4 cm på en månad =)

och på hans kurva har de "planat" ut nu så nu ligger han på "normal" strecket..han låg ett streck över förut vilket jag fick höra varje gång..jaaa han ligger ju över den normala kurvan..och nu fick ja höra att han låg på normala och då frågade hon om han åt ordentligt osv. och de gör han men för säkerhet skull så kommer jag tt gå dit om ca 3 veckor igen och se så de inte dalar ner för mycket..

var in på apoteket och köpte alvedon till honom med både flytande och supp. ifall hans biverkningar skulle bli feber så har vi de hemma iaf..och nu när de är helg med ..phhuu..tur att jag tänkte på de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback