Bara jag och Maya hemma!



Grabbarna är på promenad dom..hehe kände inte för att följa med.. slappar i myskläder än.. =)
första ggn jag är ifrån han såååå länge!! * biter redan på naglarna * (5 minuter sen dom gick)

Fast jag är inte värre än mamma när hon skulle lämna sandra till lasse (hennes riktiga pappa) annars är de min pappa som räknas till hennes pappa..iaf så åkte mamma, maritha och sandra till Lasse och dom tyckte de skulle bli skönt och förensgångs skull och vara barnlediga (maritha bodde hos mamma tror ja) (maritha är min moster) när dom lämnade sandra så var dom såååå glada TILLS dom sätte sig i bilen och börja stört grina båda två..HAHAHA...fast sandra var väl visserligen lite äldre än max och så bodde ju sandra med mamma hela tiden..hehe..
Men att hon började gråta de förstår ja inte?
bara att lämna ungen ju..och njuta !  = P

hmm nu ringer lotta-jävel och lägger på när jag svarar..
ringer henne men då svarar hon inte..
säkert ingen täckning  på boshen..
hon kanske vill komma till mig med cp-åkes grejer.. (cp-åke= hennes bror) låter hemskt kanske att kalla honom så men de finns en historia bakom de..HAHA


SIGNALER GÅR FRAM....men inget svar..




Kommentarer
Postat av: uffe

Ta de lungt Simone dom grabbarna klara de där utmärkt Mvh Uffe

2009-03-15 @ 12:07:45
Postat av: Marielle

Hehe, ja då led nog din mamma av en grym separationsångest ;)



De tar nog iaf tio minuter innan jag blir sån :D

Haha

2009-03-15 @ 12:44:48
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: motti

Vänta du bara Simone,,när klockan går o går,o de börjar bli fullt i bobsen,pojarna är fortfarande ute..de blir inte roligt de...ha ha ..

Man ska inte skoja om sånt....

2009-03-15 @ 12:59:16
Postat av: Sandra

skrattar.. Asså är de ingen som förstår varför min mamma och moster grät!!??:. att behöva lämna ifrån sig underbara lilla mig!!! klart man får ångest!!



Så "bara" e de inte att va utan barnen ..hehe...men med tiden lär man sig att slappna av och njuta av lugnet...



(eller så gör man som jag när jag va inneboende hos mamma och syster smulan, de va ute på nån träning och jag kastade ut allt från badrummet för att städa...annars hade jag ju börjat klättra på väggarna..fick ju hitta på nåe ju för att klara att vara utan barnen .skratt)

2009-03-15 @ 13:09:09
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback