3 månader

är Max på dagen idag.. =)
fort har de gått också..hehe..

han kommer kännas jätte stor mot mariells lilla som snart anländer till den stora världen =)
Var till marielle förut och fick mig lite kaffe *tack tack* de var inga fel de.. och min son är ju hur snäll som helst..han sov..vaknade och bara satt och tittade helt nöjd..sen så klädde jag på han för hemfärd och då somnade han..sen så käkade han mat först kl halv 7 och då var vi ändå hos marielle en stund utan att han käkade..Men tror inte han har varit lessen hos dom en enda gång..konstigt.. aaa eller lilla huligan där hemma har väl skrämt honom någon gång men de räknas inte..hehe.. Nelly alltså för er som inte visste vem jag menade..kunde ju lika gärna varit bobby jag menade ; ) HAHA nej då..

Marielle skulle komma till mig på onsdag med.när hon ändå ska på  möten osv. =) trevligt..

nu ligger Max nöjd på golvet och pratar.. ska gå in och sätta mig brevid han..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugnet före stormen ... ta vara på de lugna timmarna du. Det kommer det kommer :)

2009-03-23 @ 07:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback