rostfri

diskmaskin är på ingång till oss om några dagar..
vi beställde en igår..=)
ska bli så himla skönt eftersom den jag har, Anders heter den..är ur funktion väldigt ofta så numera går den nya Simone på högvarv istället och de är ju fel när de säger att man ska slita ut den gamla generationen först!
eller va säger ni ? ; P haha..

sen så måste de inhandlas lite utemöbler till våran lilla uteplats =D
och de blir från jysk..
har redan tittat ut allt..och med 4st positionsstolar och bord +parasoll+parasoll fot + 4 dynor så blir allt 2.200 tror ja de va..billare undan kommer vi inte med allt...
de enda jag behöver sen är en fotpall eftersom de redan är solstolar..men någon kanske ställer sig där så kan ja ha fötterna på ryggen =P hahah,.nej usch va elak jag är..(skyller på bakterierna jag har beslagtagit min kropp) (magsjukan)

nej de plinga i min mobil som jag får gå och titta i..

skriver kanske mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback