lilleman..

han sover så gott..
fick nyss en flaska välling..
gott..gott för han..
men mindre bra för hans mage =/
han har blivit hård utav de..meeen jag kör på med laktulos som ja fick låna av Marielle och hoppas på att de ska hjälpa till..han gjorde ifrån sig förut iaf..

för er som inte har barn så..hmm..aa ni kommer också tänka/skriva/säga så om "bajsblöjan" HAHA..
yeeepp de är sant!

har nyss slängt i mig en tallrik med flingor och sista jordgubbssylten med..
blir nog till att göra mer..för mums va gott de var =)

På onsdag kommer förmodligen mamma och tvättar fönstrena med =)
mmm snäll min mamma..
jag vet!!!
hon får starta eget för sina barn ; )
hehe..

jäjä..nu blir de snoken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback