god morgon

mitt härskap !

jaha då sitter jag och funderar på om ja ska gå och lägga mig igen..Max vaknade förut så de va bara att kliva upp efter en stunds kamp om hopp att han skulle somna om..men de gjorde han inte..så upp och käka frukost båda 2..och sen så för ca 30 min sen så somnade han om..
och Anders ligger och sover..
så kanske skulle lägga mig jag med =)

känns inte som att de är lördag heller..utan mer som en fredag tror ja..
få se va vi ska göra idag då..
ut och gå blir de nog iaf..

till veckan nu så ska jag och mamma ta fönstrena här hemma..
eller rättare sagt mamma ska hjälpa mig med dom..så då tänkte jag att jag skulle ta spisen bakom och så..
så har vi gjort en del utav flyttstäden..

nej TAAA TAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback