frossa =P

i massor av jordgubbar!!!

fast jag gjorde jordgubbssylt av 1 l och sen gjorde jag jordgubbspaj av den andra litern =)
och så vart de pannkakor och vaniljvisp m. jodgubbssylt..och de andra till efterrätt..så gissa om de är frossa..
hehe..men gott vart de =D

var till Marielle och bjöd på kaffe förut =)
trevligt..sen så bjöd hon på färsk potatis m. köttbillar och chivapciwi ( vete fan hur de stavas men jag gjorde en egen stavning) + (jag vet inte ens om de heter så) HAHAHA..

Max har käkat MASSOR med spagetti och köttfärsås =) 3dje dagen som han smakar på de och de går bättre och bättre..de första som han har gillat riktigt i mat väg..fast han var skeptisk i början men nu verkar han vant sig..

nu så ligger han på golvet omringad av massa leksaker och nybadad är han också..

imorgon så ska han få sina andra omgång av sprutor med =( usch..stackarn!!!
hoppas han slipper feber och så iaf..
ska bli kul och se va han väger =D
va ett tag sen vi var iväg ju..

Kommentarer
Postat av: motti

Ja där hör man,frossa i jordgubbar minsann,ska o köpa lite sånt ja mä,blev sugen när du nämde de..

2009-06-22 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback